torsdag 16 augusti 2012

Gissa vad jag gör ikväll!

10 kommentarer:

  1. Samma sak som jag gjorde igår! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är lustigt, för jag kollade senast ett dygn innan den kom i brevlådan när den skulle släppas. Och då stod det den artonde, så jag tänkte att den skulle komma i början av nästa vecka. Det blev en glad överraskning! :-)

      Radera
  2. Gudars vad fuskigt! Här har den inte kommit än, men jag fick ett sms i onsdags om att den lämnats in till posten och var påväg. Kommer den inte idag får jag nog ett nervöst sammanbrott! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förstår det!! Jag brukar ofta vara den som sitter och väntar när "alla" andra har fått sina böcker/filmer men nu var posten snabba som attan. Är otroligt skönt att ha den fysiskt hemma, att kunna se om när som helst. Och hur m å n g a gånger som helst. :-)

      Radera
    2. Förstår det :) Haha ja om den kommer idag (hoppas, hoppas) så lär jag säkerligen hinna se den minst tre gånger i helgen. Sedan måste jag nog försöka lugna ner mig så att jag inte ser sönder den ;)

      Radera
    3. Haha, ja det gäller att akta sig så att skivan inte blir som mina säsonger av Doctor Who som verkar ha setts några för många gånger nu...

      Hoppas din Hungerspelen kommer idag!

      Radera
    4. Haha ja verkligen, jag ångrar så mycket att jag såg sönder så många filmer som yngre för nu har jag inte så stor lust att se dem trots att jag vet att de är hur bra somhelst!

      Den kom precis!! :D Skrek lite av lycka ;)

      Radera
    5. Yay! Då vet jag vad du ska se ikväll. Och i morgon. Resten av helgen. :-)

      Radera