lördag 14 januari 2012

Anton Corbijn, Boklördag och Mitt så kallade liv

Förmiddagen var egentligen vikt åt en tur till Fotografiska för att se Anton Corbijns utställning Inwards and Onwards men det blir av olika anledningar tyvärr inte av. Är så där löjligt imponerad av den här fotografen och regissören att jag nästan hoppat jämfota varje gång jag passerat den massiva reklamkampanjen i tunnelbanan. Det får bli i veckan eller nästa helg. Istället trängs jag om utrymmet i soffan med katterna och läser DN's Boklördag (som har en recension av Stephen Kings 11/22/63) samt funderar på att starta första skivan av Mitt så kallade liv som damp ner i brevlådan igår. Har velat länge och är rädd att den inte ska vara så bra som jag minns den från tonåren. Men det finns bara ett sätt att ta reda på det.

Uppdaterat: Här är DN's recension av Stephen King. 

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du kommer iväg på Corbijn-utställningen, den är verkligen fantastisk! Såg den i Amsterdam i somras och slapp trängas alls. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att höra att den är fantastisk! :-) Nu ser jag ännu mer fram emot att se utställningen.

      Radera