måndag 16 januari 2012

Nytt sätt att kommentera

Blev så otroligt glad när jag i helgen såg att Blogger fixat till kommentarerna såsom exempelvis Wordpress har, att man kan ha sammanhängande konversationer. Det har varit en av de saker som fått mig att fundera på att byta till just Wordpress. Tyvärr är det något knas med tidsangivelsen för mina kommentarer på min egen blogg, de verkar få USA-tid. Har kollat upp det och det är inte bara jag som drabbats samt är felanmält, så jag gissar att det bara är att vänta tills de fixar.

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hm.. nu blev din tid också konstig. Tiden i min blogg är rätt, jag är i rätt tidszon och allt. Vid förhandsgranskning så stämmer allt, men när man klickar på Publicera så går något snett.

      Radera
  2. Åh åh åh - det här har jag missat! Så bra!!!

    SvaraRadera
  3. Jag såg det igår och trodde det var något slags tillägg. Fattade inte att det var så av sig självt :) Detta har jag saknat.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har verkligen saknat det. Och nu kan jag sluta tänka på att byta till Wordpress. :-)

      Radera