måndag 26 juni 2017

!! Harry Potter 20 år idag !!

Ett inlägg i Harry Potters 20-årsjubileum! 

Idag är det ofattbara tjugo år sedan den första boken om Harry Potter släpptes, denna fantastiska berättelse som har betytt mer för mig än någon annan historia. Det måste givetvis firas! Så den här veckan kommer det enbart att handla om Harry Potter; det kommer bli inlägg om mina känslor inför både böcker och filmer, foton från mina resor till London och Orlando och upplevelserna där, ett försök att förklara magins dragningskraft och så givetvis en utlottning med fint pris! Jag hoppas ni vill hänga med mig in i den värld dit jag alltid flyr när den riktiga världen är för jobbig, en hittepåvärld som jag gör allt för att klamra mig fast vid. 



4 kommentarer:

  1. En hel vecka med Harry får en ju inte missa. Så jag tittar in igen under veckan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur!? Du är mer än välkommen.

      Radera
  2. Åh, vad härligt med en Harry Potter-vecka!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att det är fler än jag som tycker så!

      Radera