fredag 30 juni 2017

Harry Potter-veckan är över


Tack alla som varit med mig och firat Harry Potter den här veckan! Jag har haft buskul. Speciellt roligt var att få dra på sig Ravenclaw-kappan och springa runt Värmdö kyrka och vifta med sin Snape-trollstav (inte logiskt alls, jag vet) bara för att få till ett fint foto till bloggen. Tack snälla, söta pojkvän som ställer upp på mina infall. Jag kommer att fortsätta läsa böckerna och se filmerna, fast jag redan läst och sett allt många gånger tidigare. Ibland tar jag en paus, ibland läser jag inte alls Harry Potter vid sidan av vad annars jag läser, men allt som oftast finns han ändå där på nattduksbordet. Den här hittepåvärlden är en sådan stor tröst för mig när livet känns lite jobbigt och när allt är bra så är den ändå en ständig följeslagare.

Kika gärna in i morgon kväll när jag presenterar vinnaren till Harry Potter-skrivboken!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar