måndag 26 juni 2017

!! Harry Potter-utlottning !!

Ett inlägg i Harry Potters 20-årsjubileum!

När Harry Potter fyller 20 år så måste en givetvis anordna en utlottning!

En finfin Hogwarts-skrivbok (21 x 13,4 cm, linjerad) ligger i potten och allt du behöver göra för att vara med är att anmäla dig i kommentarerna på det här inlägget senast fredag 30 juni 23:59. Gör du dessutom reklam för utlottningen på din blogg, eller något annat ställe, och klistrar in en länk som bevisar detta så deltar du med två "lotter". Vill du dessutom dela med dig om vad Harry Potter betytt och betyder för just dig så får du mer än gärna dela med dig av det också! Det sistnämnda är enbart för mitt höga nöjes skull. 

Vill du delta men inte kommentera i inlägget så går det även bra att skicka ett mejl till beroendeavbocker@gmail.com 

Vinnaren annonseras på lördag den 1 juli. Vänligen notera att jag enbart skickar vinsten till en adress i Norden. 




12 kommentarer:

  1. Jag är också gärna med förstås!

    SvaraRadera
  2. Jag vill jättegärna delta! För ditt nöje: Jag har växt upp med Harry, Hermione och Ron. Jag var med på deras äventyr i hemliga och förbjuda rum och avdelningar, jag var med när de grät och när de skrattade, och jag var med dem på Tre Kvastar och drack honungsöl. Eleverna på Hogwarts var mina bästa vänner under många år, och de kommer alltid betyda oerhört mycket för mig.

    Bonus: Jag fyller år samma dag som Neville! Alltså dagen innan Harry och Rowling.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack så mycket! :-) Det är så härligt att läsa om andra människors kärlek till en högst älskad bokserie.

      Då fyller du år snart!

      Radera
  3. Hej! Vill gärna vara med :)

    SvaraRadera
  4. Jag är med med en lott. Harry Potter är en favorit som Camilla tipsade mig om för länge sedan. Jag äger själv en bok och fick låna resten av mina brorsbarn.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen och lycka till! Nu drar jag en vinnare.

      Radera
  5. Tack för boken - låg i lådan när jag kom hem.
    /Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt! Tack för att du meddelade. :-)

      Radera