onsdag 7 november 2012

Så, vad köpte jag då?

Det är så typiskt, när jag väl gav mig tillåtelse att tröstshoppa loss lite hade jag svårt att hitta något. Kan bero på att jag blev lite stressad eftersom jag bara hade tjugo minuter på mig på Akademibokhandeln då ett smärre kaos på jobbet tvingade mig att stanna längre än vanligt. Men, men. Köpte När gud var en kanin av Sarah Winman för den har jag i stort sett bara hört bra om. Liksom The Perks of Being a Wallflower var den en godbit som jag sparade tills jag verkligen behövde den. Nu var tiden inne helt enkelt. Ja, och så köpte jag choklad också. 


8 kommentarer:

  1. Låter som en ganska bra tröstshopping i alla fall ;)

    SvaraRadera
  2. Vilken bra tröstshopping! Winmans bok är helt fantastisk!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har bara hört bra om den! Har redan läst ett sextiotal sidor och älskar den.

      Radera
  3. Svar
    1. Den är både rolig och sorglig! :-) En perfekt blandning.

      Radera
  4. "När gud var en kanin" har så himla mysiga omslag, både denna och de engelska. Ska bli kul att höra vad du tycker om den =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättefina omslag!! Har läst ca hundra sidor och gillar den väldigt mycket just nu. :-)

      Radera