onsdag 24 september 2014

Någorlunda ikapp

Äntligen känns det som att jag är ikapp vad gäller de (flesta) böcker som var halvlästa av olika anledningar. Somliga för att jag inte riktigt kände för att läsa ut, andra för att jag ville spara dem ett litet tag till. Jag har ett dåligt samvete vad gäller ett recensionsexemplar som jag bad om för länge, länge sedan och så har jag ett par hundra sidor kvar i min omläsning av Det av Stephen King (det tog bara tvärstopp) men de två fick stå tillbaka inför två nya fina böcker: Parasitus av Christian Johansson, samt Den fallande detektiven av Christoffer Carlsson. Parasitus recenserar jag i morgon. Den fallande detektiven läser jag varje ledig stund jag får.

2 kommentarer:

  1. Det är så skönt när man inte har massa halvlästa böcker som dräller överallt. Så har jag det verkligen inte just nu, det ligger en här och en där. Men förhoppningsvis kanske helgen ger lite tid att läsa ikapp :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det!? Vill inte slösa min tid på dåligt samvete över de som inte blir lästa utan koncentrera mig på de som faktiskt blir det.

      Hoppas du får mycket lästid i helgen! :-)

      Radera