fredag 9 november 2012

Skulle du läsa ett upphittat Doctor Who-manuskript?

Sätter upp en Spoilervarning på det här. Om du inte vill veta något alls om kommande Doctor Who-avsnitt så ska du sluta läsa här och heller inte titta på bilden.

I måndags glömde en som arbetar med Doctor Who ett manuskript i en taxi i Cardiff (!!). Det hittades av en kvinna som inte följer serien och hon läste det följaktligen inte, istället lämnades det snabbt tillbaka till BBC. Dock hann foton på manuskriptet börja spridas på nätet och från dem kan vi se att Neil Gaiman har skrivit ännu ett avsnitt! Väldigt roligt. Men jag kan säga att jag absolut inte skulle kunna hålla mig från att läsa denna dyrgrip.



2 kommentarer:

  1. Aldrig i livet att jag skulle klara av att inte läsa... För övrigt är jag lite besviken över att Gaiman skriver om Cybermen, är lite trött på dem. Å andra sidan så kan han säkert göra något nytt och alldeles fantastiskt av dem så det blir nog bra i alla fall :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur! Helt omöjligt. :-)

      Cybermen är lite trista, ja. Kan inte annat än hålla med dig. Men eftersom jag verkligen gillade Gaimans avsnitt i säsong 6 så måste jag ändå hoppas och tro att det kommer bli fantastiskt.

      Radera