onsdag 19 november 2014

Nytt i brevlådan

Kom hem till två böcker på hallmattan och en lapp om en tredje precis bredvid. En härlig syn när man är så trött att man knappt orkar laga middag. Den ena var Lewismannen av Peter May. Tydligen en fortsättning på romanen Svarthuset, en bok som jag påbörjade men av någon anledning aldrig avslutade. Det var inte för att den var dålig, för det var den absolut inte, utan förmodligen för att det inte var rätt tillfälle för mig att läsa den. Den andra boken jag fick idag var Akrobaten av Jenny Forsberg. Jag blev nyfiken i fredags när jag fick ett mejl om den och var ute på AW med en kompis, han övertygade mig att beställa den och här är den nu. Det är mycket möjligt att det kommer bli en gästrecension av honom senare när vi båda läst boken!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar