fredag 30 mars 2012

Goodiebag med bok!

Följde med två kompisar på Let's Dance ikväll. Har aldrig sett programmet mer än att jag zappat förbi på väg till annat men det var intressant att se hur de får ihop allt i direktsändning. Och lite galet hur mycket av publikens reaktioner som faktiskt är regisserat av studiofolk. Innan man gick hem fick alla en goodiebag och den här tanten (det blir tydligare och tydligare) blev gladast över fotvårdssalvan och boken som fanns i påsen. Fallet Vincent Franke av Christoffer Carlsson har jag hört så blandat om att jag inte har en aning om vad jag ska förvänta mig, somliga har jublat medan andra undrat varit mer tveksamma. Ser fram emot att få läsa själv.

6 kommentarer:

  1. Vad roligt att se Let´s dance live och att få en goodiebag med sig hem. Jag tyckte Schenkenberg och Läckberg var bland de bästa igår och jag kommer nog allt att hålla på Camilla Läckberg framöver.
    Trevlig fortsättning på helgen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just de två kommer nog bli mångas favoriter framöver! Jag kan väldigt lite om dans men kunde faktiskt uppskatta de flesta momenten. Förmodligen inget jag kommer göra igen och jag är väldigt tveksam till om jag ens kommer fortsätta se det på teve, men det var en rolig kväll.

      Detsamma! :-)

      Radera
  2. Får man en goodiebag? Med en bok? Kanske borde man fundera på att ta sig dit :)

    Och du, vad är det egentligen för fel på att vara tant? Bejaka din tant-sida :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man fick det den här gången iaf! Om det sen sker varje gång vet jag inte. :-)

      Inget fel alls. Jag till och med älskar att vara tant. :-) Men det blev så tydligt när mina kompisar grävde igenom påsen efter smink och oooh:ade över läppglanset och jag blev till mig över fotvårdssalvan och boken.

      Radera
    2. Om det är känntecknet på att vara tant så har jag alltid varit det. Alltid böcker före smink :)

      Radera