tisdag 21 juni 2016

Don't panic!

Jag har otroligt roligt med min nya vän Storytel! Är inne på tredje boken och älskar att jag faktiskt numera har koncentrationsförmågan att lyssna på böcker även när jag bara sitter rakt upp och ner. Det hade jag då rakt inte tidigare. Efter två, för mig, helt nya böcker (The Spook's Apprentice och del 1 i Sagan om Turid, Kungadottern) så valde jag The Hitchhiker's Guide to the Galaxy uppläst av den helt fantastiska Stephen Fry. Hans sätt att läsa är så roligt och genuint att jag blir alldeles varm inuti. Jag har läst boken många gånger förut men ser det hela som en present till mig själv, en paus, en själsflykt. 



4 kommentarer:

  1. Åh kanske borde testa att lyssna på Liftarens guide, har bara läst den :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har också bara läst den tidigare! Underbart att få lyssna till Stephen Fry's röst när han läser den här älskade boken. :-)

      Radera
  2. Jag har varken läst eller lyssnat på den. Kanske borde ge den en chans med Stephen Fry som hjälp?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag absolut att du ska göra! På ett eller annat sätt. Det är en väldigt rolig bok, helt omöjlig och underbar. :-)

      Radera