tisdag 7 januari 2020

Tillbaka från jullov: The Witcher, Klubben och Harry Potter


Det var välbehövligt med en blogg-paus med allt som behövdes skrivas för Skrivarlinjen, den sabla julen och så bonussonen som bröt armen en vecka innan julafton. Ärligt talat har jag inte läst ens hälften så mycket som jag tänkte att jag skulle, men lite har hunnits med ändå. Jag gav mig själv Klubben av Matilda Gustavsson i julklapp, sedan har jag (som vanligt) läst om en massa Harry Potter samt gett mig på förlagan till The Witcher - som i bokform heter Sword of Destiny och är skriven av Andrzej Sapkowski. Måste erkänna att huvudpersonen Geralt är både roligare och sexigare i bokform, än han är i Henry Cavills gestalt i tv-serien.

Men nu börjar skolan och vardagen igen, så nu hoppas jag kunna klämma in några recensioner.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar