måndag 9 maj 2011

På väntelistan

Efter en helg där nästan all tid gick åt till att göra stugan klar för sommaren så har jag inte kommit längre än sidan 124 i The Dark And Hollow Places. Hoppas på många helger mer i läsandets tecken än denna och mitt mål är som vanligt att ha en solbränd nacke innan september är här. Men vad ska jag ge mig på efter denna zombie-marathon?
  • The Passage, av Justin Cronin. (Är ÄNNU mer zombies verkligen vad jag behöver?)
  • Varför kom du inte före kriget, av Lizzie Doron.
  • En fager mö, av Joyce Carol Oates.
  • A Game of Thrones, av George R.R. Martin.
  • De ickesynliga, av Fredrik Härén.
Att ha för mycket att läsa är ett angenämt "problem" och jag vill inte på något sätt låta gnällig. Men när ska jag egentligen få tid..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar